موفقیت 2
نوشته شده توسط : mr

سلام شما بر شما دوستان نازنین.

طبق نظرات قشنگ شما و خواست شما عزیزان ادامه ی موفقیت رو برای دومین ماه هنر باران قرار میدم به امید اینکه بتواند رضایت قلبی قلبهای مهربان همگی تان را جلب کند

موفق باشین خیلی زیاد چون که لایق موفقیت هستین.

 

 

 

 

1)    آرامش را به خود هدیه دهید :

 

آرامش را به روح خود هدیه کنید. آیا در گذشته تحت شرایطی قرار گرفته اید که بسیار ناراحت یا اعصبانی شده باشید ؟آنقدر که تمام احساس شما را بهم ریخته باشد و از نظر روحی- روانی بی نهایت درمانده شده باشید ؟ اگر این اتفاق دیروز یا سال گذشته  یا سال ها پیش  برایتان رخ داده باشد ، آیا امروز با به یاد آوردن آن  خنده اتان نگرفته است ؟آیا تا به حال با نگاه کردن به گذشته احساس کو چکی کرده اید ؟ چیز هایی که شما را بی نهایت عصبانی و ناراحت کرده بودند امروز به نظر بی ارزش و خنده دار می رسند ، این طور نیست ؟

 

پس چرا همین امروز به همۀ مشکلات وناراحتی ها نمی خندیم؟ همین امروز این کار را انجام دهیم . هر چیزی که شما را دچار استرس و ناراحتی می کند ، فردا یک چیز بی ارزش است که شما بی حهت به آن خیلی توجه کرده اید .امتحان کنید ، همین امروز شرایط رادر دست خود بگیرید و اجازه ندهید که احساساتان دست خوش حوادث شوند . مشکلات در هر حال وجود دارند ؛ بنابراین برای آنکه بتوانید به راحتی و با آرامش روزگار را بگذرانید، بهتر است به مشکلات و ناراحتی ها بخندیدو به روح خود آرامش را هدیه کنید . مشکلات را باید حل کرد ؛ پس راه حل ها را بیابید و نگران هیچ چیز دیگری نباشید .

 

 

*خوشبختی چیزی  است که هم خود حاصل داشتن سلامت روحی و روانی و در نهایت آرامش روان ماست هم یکی از عوامل کسب آن .( شما چه فکر می کنید ) .

وحال چند راه کار برای رسیدن به خوشبختی.

 

 

 

 

 

 

 

2)    9راه زیرکانه برای چشیدن طمع خوشبختی )که همه در پرتو آرامش روانی صورت میگیرند)

 

 

1-   اول از همه ببینید چه چیز شما را شاد خواهد ساخت ، هر کس شرایط و خواسته های خاص خود ش را برای نائل شدن به خوشبختی دارد و شاید و حتماً آنچه که شما را شاد خواهد ساخت متفاوت از عامل شاد کامی برای فرد دیگر است. پرده از خصوصیات فردی و شخصی خود برداشته و اصلاً نگران این موضوع نباشید که خواسته ها و آرزوهایتان در مقام مقایسه با هم سن و سالان و هم تایان شما قرار بگیرد.

       

 

2-   برنامه هایی را تنظیم کنید که باور دارید با رسیدن به آن هدف ، شاد خواهید شد . روحیه و حالات شما احتمالاً دنبال کردن اهدافتان را با نیرویی اضافه و افزون تر روبه رو خواهد کرد، چون هر چه احساس بهتر ی در بارهی خود داشته باشید پس از رسیدن به اهدف خود ارزش بیشتری قائل خواهید شد .

       

 

3-     خود را با آدم های شاد و خوشبخت محاصره کنید ، وقتی یک مشت آدم افسرده ، ناراحت و تلخ اندیش  دورتان را بگیرند، بسیار راحت  شما را هم به تفکرات منفی  خواهند رساند  . پس افراد شاد خیلی قدرتمند روی شما هم اثر گذاشته و از جهت مثبت هدایتتان خواهند کرد.

       

 

4-    وقتی چیزی ناخوش آیند و علی رغم میل شما رویمی دهد،به جای دلسردی و سست شدن سعی کنید  که بفهمید که مشکل از کجا  بوده و راه حلی برایش بیابید .شما می توانید شرایط را تغیر دهید .

        

 

5-     هر روز چند دقیقه به افکاری بپردازید که باعث شادی شما خواهند شد . این چند دقیقه به شما این          فرصت  رامی دهد که تا به روی چیز های مثبت در زندگیتان  متمر کز شده و به ادامه جست و جو و خوشبختی ترغیب شوید، البته باید هر روز زمانی برای این کار بگذارید تا کاری خوب و زیبا انجام دهید . مثل : یک ناهار خوب، پیاده روی، حمام بخار ویا ساده تر آن رسیدن به ظاهر خود ، حتماًشما را وارد وضعیت روحی بهتری خواهد کرد.

        

 

6-   در هر چیزی به دنبال مایه ی طنز باشید . به هرحال گاهی پیش می آید که طبق برخی ویژگی های فردی جدی خواهید شد!راهی پیدا کنید که نوری در شرایط پیش آمده پخش نمایید وناراحتی را از شرایط،روح و چهره تان پاک کنید.

        

 

7-    مراقبت از جسم وبه عبارتی سلامت جسمی هم راه دیگر ی است برای رسیدن به شادی و خوشبختی که حتماً متوجه شده اید آن آرزوی اول بسیاری از آدم هاست . تمرینات ورزشی و تغذیه ی سالم و... باعث ترشح اندورفین می شود که ماده ای شادی بخش است .

       

 

8-   در نهایت به این باور برسید که شما سزاوار خوشبختی هستید. آنها که این باور را ندارند قطعاً گام بزرگی برداشته اند که از رسیدن به آرامش روحی و موفقیت دور شوند . هر روز با خود تکرار کنید که شما لایق خوشبختی هستید.پس بع سوی پلع های قصر خوشبختی گام بردارید.

        

 

9-     یک نکته ی جادویی را هم عنوان کنیم که فهم خوشبختی دشواراست و اغلب مردم اصلاً نمی دانند خوشبخت و موفق هستند و یا نه؟ وآیا از آرامش روحی و روانی کامل بر خوردار هستند یا نه ؟

 

 

بسیاری از مردم معتقد اند که خوشبختی در شانس و در نهایت موفقیت در اقبال است ولی واقعیت این است که خوشبختی در فهم و شرایط درونی شما ست . با داشتن آرامش روح ، آرامش جسم و در نهایت موفقیت در جهت هدف دلخواه ما فراهم می شود .





:: موضوعات مرتبط: روانشناسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 958
|
امتیاز مطلب : 68
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : 1 ارديبهشت 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: